Játék egy öreg motorral

X4 - 125

18

2015. március 07. - bervas

Az ismerősöket végigkérdezve elég vegyes számokat kaptam. 1500-tól 5000 km-ig szórt a dugattyúgyűrű bejáratás becsült hossza. A végigkérdezést persze nem vártam meg. Elindultam óvatosan, és lestem, mi történik. Történnek érdekes dolgok.

Az első 70 km-es útnál még óvatos voltam. Max. 5000-5500 fordulat/perc, finom tempó, finom kapcsolások. Megy, pörög, húz a masina, 70-75 km/h szépen tartható a hűvösben. Rugózás mint a beton. A 8 éves belsős gumik és a szétült ülésszivacs valószínűleg sokat számítanak ebben.

A második 160 km-es úton az elején még vigyáztam a fordulatra. Aztán mivel semmi komolyat sem tapasztaltam, felemeltem a limitet 6000-6500 fordulatra. Ekkor már ment a 80-90 km/h. Sík úton, szélben azért vissza kellett tenni negyedikbe, de szépen pörgött. Tartalékra 160 km táján kell tenni, a fogyasztás 5,4 l/100 km körül állt be. Az út végén már kipörgettem 7000-8000-ig, semmi gyanúsat nem észleltem. Az ötödiket kapcsolva érezhetően visszalassult, de 80-90 km/h tartható volt néha. Utána ellenőriztem a gyújtást: az egyik megszakító hézag kicsi volt, semmilyen más gond. Tettem fel 14 fogú kis lánckereket a 15 fogú helyett, hátha segít.

A harmadik 160 km-nél ment, ahogy a csövön kifért. Negyedikben könnyedén megvolt a 100 km/h, de ötödikben lassult, egészen 70-ig újra. Aztán egyszer valahogy elkapta, és ment a 100-110 km/h vagy 10 km-en át. Aztán megint nem ment, csak 80-90 km/h. Aztán megint ment a 100. Azt hiszem, át kell nézni a benzin rendszert. Mintha dugulás lenne itt-ott a teljesítmény rendszerben. Amikor megvan a tempó, nagyon repülő sámli érzés.

A bejegyzés trackback címe:

https://gt125.blog.hu/api/trackback/id/tr447249413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása