Az a bal kipufogó nem akar kiégni. Át fog kelleni nézni a gyújtást. A karbukon is állítani fog kelleni. Valószínűleg sokat kap ebben a melegben, hamar túldúsul, ha húzom neki. Kicsi a motor, érzékeny a beállításokra.
Ma eljött az igazság pillanata. Elvittem magammal egy GPS-t, a sebességmérőt és a fordulatszámmérőt ellenőrzendő. Kiderült, hogy a sebességmérő 80 km/h-ig pontos. Felette vad táncba kezd, de addig oké. A fordulatszámmérő, amely nem táncol, na az nem pontos. 7500/perc alatt 500 fordulattal kevesebbet mutat, aztán meg összevissza többet. A 98 km/h végsebességet óra szerint 9250/perc fordulaton érte el. Ekkor elég randa hangja volt pillanatokra, és mintha vissza-visszafogta volna valami. Ideje lesz ismét kipucolni a vízzsákot, és ránézni a megszakítókra. A gyári végsebesség 110 km/h, úgyhogy legalább 105-öt el kellene érni.
Az 1600 km bejáratáson sikeresen túl vagyok.