Játék egy öreg motorral

X4 - 125

41

2015. augusztus 10. - bervas

Elmentem kipróbálni a felújított km órát. Mielőtt elindultam volna, átnéztem a gyújtást. Kiderült, hogy a megszakítók fordítva vannak bekötve a gyárihoz képest. A taknyosabb kipufogójú bal henger megszakítója pont betegesnek tűnt, mintha túl közel lett volna a kalapács az alaplaphoz. Fúrtam, faragtam, hézagoltam egy órácskát, mire újra olyan lett, ami tetszik. Aztán beállítottam a hézagokat és ellenőriztem a gyújtás időpontokat.

A motor picivel kellemesebb lett. Alul szépen tolt, középen pláne. Az óra jelezte, hogy a fordulatszámmérő nem áll a helyzet magaslatán. Nem rezgett 90-100 között, pontosan olvashatóak voltak az értékek. Kiderült, hogy a 90 km/h a tartós utazótempó. Síkon és enyhe emelkedőn minden gond nélkül tartja a motor. Érezhető emelkedőn túl sok a hosszú ötödik, vissza kell tenni negyedikbe, hogy a 90 tartható maradjon. Egy hosszú, négysávos lejtős szakaszon eleresztettem a gépet, lássam, mit tud. A vége óra szerint 106 km/h lett, ami nem rossz. Ez kb. 9400 fordulatnak felel meg. Sík és enyhe lejtős szakaszokon 92-98 közötti tempó gond nélkül ment. Ennyit tud a gép, ennyi marad egy megtermett sofőr alatt a gyári adat 110 km/h végsebességből. A bal kipufogó még mindig taknyos. Kicsit aggódok, mert egyelőre nincs több ötletem, mi lehet még mindig az oka.

A bejegyzés trackback címe:

https://gt125.blog.hu/api/trackback/id/tr357697268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása