Tekintettel a szép időre, lecsutakoltam a gépet. Csak kissé, hogy meg ne ártson neki. Jöjjön pár kép, mert szépek voltak a fények.
A jármű, az ő teljes kékségében. Eléggé ütött-kopott, de messzebbről még mutatós.
Jöjjön egy tipikus 80-as évek eleji tekintet:
A blokk pici, de nagyon lelkes:
A kormánykapcsolókat kóstolgatja az idő. A jobb oldali elég egyszerű: vészleállító és lámpa, ami nem látszik:
A bal oldali meglepően komplett, és persze kretén:
Van fénykürt, kürt, és index és fényváltó egy közös kapcsolón. Ilyet sem láttam eddig.Oldalra is, fel-le is lehet tologatni. Cserébe elég bizonytalan a középállása.
A tanksapka zárható:
A tank belseje gyakorlatilag hibátlan:
A tank mögött az ülésen golyófogó párna kialakítás. A huzat már kisipari, de jó minőségű:
Kormányzár. Ez is megvan, és működik:
Itt szerintem sisaktartó lehetett. Egyelőre nem találom a lomok között:
Ez egy egyszerű, de szép kidolgozású benzincsap:
Ilyen részletekkel van tele az egész motor. Nem egy lóerőgyár, de az igényes és nagyon tartós kialakítás miatt nagyon kedvelem a korabeli japán motorokat.