Játék egy öreg motorral

X4 - 125

42

2015. szeptember 13. - bervas

A múltkor elmentem egy nagyobb körre. Az lett a tanulság, hogy eggyel lejjebb engedtem a súbertűket. Valószínűleg ki vannak kopva a tűfúvókák, hamar eldúsult az alsó fordulatszám tartomány. Most szebben forog, direktebben reagál. Meg kicsit nehezebben indul pár hét állás után.

A mai kör azt mutatta meg, hogy még mindig valami gond van a bal hengerrel. Első körben a gyújtást állok neki szakaszolni, mérni. Teljes gáznál ki-kihagy egy henger, nem szeretem. Valószínű, emiatt taknyos a kipufogó vége is.

Feltettem a gyári ülést, amit nemrég szereztem. Kicsit vacak a huzata, de a szivacsa csodás. Vastag, magas, kemény, rugózós.

A bejegyzés trackback címe:

https://gt125.blog.hu/api/trackback/id/tr977785632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása