Játék egy öreg motorral

X4 - 125

19

2015. március 11. - bervas

Nekiláttam kideríteni, mi a gond az olajleeresztő csavar körül.

dsc02376b.jpg

A mocskon túl erősen nem odavaló a csavar feje, valamint alatta-körülötte a repedt epokitt. Gondolom, akkor repedhetett meg, amikor az olajcsere után megpróbáltam meghúzni. Ha már így jártam, kitekertem a csavart. Csakhogy jött vele más is:

dsc02378b.jpg

Ebbiza menetes persely. Itt már kezdtem aggódni. Mi maradt a blokkon? Némi epokitt, gyanús alakzatba rendezve:

dsc02379b.jpg

Az epokittet leverve azonnal látszott a probléma.A jobb oldali részen 5 mm mélyen ki van törve a menet pereme. Most töröm a fejem, ragasszak, perselyezzek, vagy hegeszttessek. Nem vagyok boldog.

A bejegyzés trackback címe:

https://gt125.blog.hu/api/trackback/id/tr57261031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása