Játék egy öreg motorral

X4 - 125

27

2015. június 02. - bervas

Elég régóta gondolkodtam rajta, hogy nem jó dolog, ahogy a kuplungkosár torziós csillapítása döglött. Váltáskor, ha nem vagyok ügyes, ránt és csattan a lánc, ami nem jó igazából semminek. Ott volt a tartalék blokk törött kuplungkosara, azt már nem tudom elrontani. Neki is láttam a reszelésnek. Három szegecs végét kellett megszüntetni:

dsc02704b.jpg

Satuban, egy jobb reszelőkészlettel 10 perc volt. Levettem a fedőlemezt, a kúpos rugógyűrűt, és ezt láttam:

dsc02705b.jpg

A nyomatékot gumielemek viszik át a fogaskerékről a kuplungkosárra. Az elemek egyrészt kétfélék. Van tömör és van likas, de véletlenül sem fele-fele arányban. Ezen kívül mind kőkemény, összeszáradt, törött-repedt. Kicsit feltúrtam a netet, és hamar meglett, hol kapni olajálló gumilemezt. Kapni megfelelő méretű lyukasztót is. Annyi még a kérdés, tömör vagy likas elemek vannak ott gyárilag. Az egyszerűbb gyárthatóság kedvéért tömörre szavazok. Ha valaki szedett már szét ilyet és tudja, melyik a gyári, ne tartsa magában.

A bejegyzés trackback címe:

https://gt125.blog.hu/api/trackback/id/tr687513322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása