Játék egy öreg motorral

X4 - 125

33

2015. július 05. - bervas

Meghúztam a kipufogó tömítéseket. Letörölgettem a kifröcsögött lét, és mentem még egy 300 km-es kört. Ez a 6500/perc valami rezonancia fordulatszám, mert minden baja van a kezemnek tőle. Valahogy nem jól ülök, nem jól fogom a markolatot.

A fogyasztás dinamikusan emelkedik. Az első tankolások az eddigi 5,4-5,6 literes érték helyett 4,4-4,2 literrel indultak. Aztán ahogy emeltem a fordulatszámot, 4,65 literen áll jelenleg. Ez még mindig 1 liter fogyasztáscsökkenés a kopott motorhoz képest.

760 km-ig járattam 6500/perc fordulaton. Utána felemeltem a fordulatot 7000/percre, majd 800 km után 7500/percre. Ennek így kell maradni 1600 km-ig, ami még 770 km utat jelent. A 7500/perc, az számítva 85 km/h környéke, így már nem nyomnak le a kamionok az útról. A km-óra sajnos meghülyül ennél a tempónál, 90-100 között mutat random értéket. Lehet, megpróbálom szétszedni a rosszabbikat, hogy lássam a belsejét, mi kopik el benne.

A bejegyzés trackback címe:

https://gt125.blog.hu/api/trackback/id/tr297603028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása