Játék egy öreg motorral

X4 - 125

38

2015. július 27. - bervas

Szétbontottam a törött mutatós km-órát. Elmolyoltam vele némi időt, de végül sikerült megmenteni a peremet. Leadtam javításra, mutató pótlásra. A mester emészti, előbb-utóbb meglesz.

A jobb kipufogó vége kiszáradt, a bal még taknyos. Ez nem tetszett. Kivettem a gyertyákat. A gyertyakép sem egyforma: a jobbos őzbarna, a bal feketésebb. Valami nem stimmel a gyújtással? A bal hengerben több a mocsok, vagy többet kap valami miatt?

A hengereket körbenézve, a csavarokat ellenőrizve annyit találtam, hogy a bal henger membrán melletti csavarja kicsit laza volt, még felet tudtam húzni rajta. A következő alkalommal kiderül, segített-e ez valamit. Ha nem, jön a probléma szakaszolása.

A bejegyzés trackback címe:

https://gt125.blog.hu/api/trackback/id/tr537659366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása