Játék egy öreg motorral

X4 - 125

43

2016. január 31. - bervas

Eltartott egy darabig, míg lepucoltam a port a járműről. Az akku még mutatott némi életjelet, és benzin is akadt valamennyi a tankban. Kinyitottam a csapot, rátettem a szívatót, és nekiláttam rugdosni. Kellett vagy egy perc, mire beindult.

Ha már ment, elgurultam járatni kicsit. Megtankoltam az első kútnál, aztán amikor a motor megmelegedett, ráálltam a 80-as tempóra. Kényelmesen vitte. Amikor hátszél fújt, megvolt a 90 is ugyanannál a gázállásnál. Futómű, fékek rendben. Az ülés kissé kemény és magas, hülyén ülök rajta, fészkelődnöm kell.

A hideget leszámítva eseménytelen 60 km-t tettem a motorba. Jobb kipufogó szokás szerint száraz, bal kicsit taknyos. A bal hengertalp is taknyos. Talán a kipufogó lazul le és odaviszi a nyálat a menetszél.

A bejegyzés trackback címe:

https://gt125.blog.hu/api/trackback/id/tr798341346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása