Játék egy öreg motorral

X4 - 125

36

2015. július 24. - bervas

Ma 400 km-t járattam. Már csak 150 km van hátra az 1600-ból. Ha már járattam, elmentem bontóba és szereztem eredeti szívócsövet és egy hibátlan szivacsú ülést. A hozatja mondjuk elég szakadt, de nem legyünk maximalisták. Előre élvezem, milyen jó lesz végre a vas helyett 10 cm szivacson ülni.

Megvan a 7500 ford./perc feletti torpanás oka is. Ha messze megy az ember, van idő közben gondolkodni. A benzincső szűrőtojásában kezdett felgyűlni a víz, és a sok benzint nem akarta átengedni. Kicsit macerás volt a forró motornál kibogarászni a benzincsövet. Aztán indítgatni, amikor véletlen letéptem a gyertyakábelt az egyik hengerről. Aztán tologatni teljes menetfelszerelésben a napon, pedig csak a vészleállító kapcsolót billentettem át a nagy dolgozásban. Az élet apró örömei.

A fogyasztás ezen a fordulaton 5,02-5,12 literre állt be, ami fél literrel kevesebb, mint kopott hengerrel volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://gt125.blog.hu/api/trackback/id/tr157652568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása