Jöjjön pici típustörténet.Alant látható az első GT 125 széria egyik késői, 1977-es változata viszonylag eredeti állapotban.
Figyeljük meg a jellemzőket:
- Ram-Air hengerfej
- szabvány GT hátsó lámpa és indexek
- körműszerek
- szabvány GT kormánykapcsolók
- kis első lámpafej
- kerek fékfolyadék tartály
- küllős kerekek
- légszűrők a tank alatti dobozban
- króm sárvédők
- féktárcsa jobb oldalon
- hátsó lábtartók a lengővillán
A következő képen az eggyel későbbi, 1978-80 közötti változat angol kivitele:
Nézzük az eltéréseket:
- botküllős kerekek
- féktárcsa bal oldalon
- normál hengerfej, Ram Air nélkül
- új fényezési rend
- festett első sárvédő
- műanyag hátsó sárvédő
- új ülés
- hátsó idom
- új hátsó lámpa
- új oldalidomok
Most pedig jöjjön a blog tárgya, az X4 változat, 1980-tól:
Ez francia kivitel, 1981-ből.
Ez svájci kivitel, 1984-ből.
Az eltérések:
- új váz
- új első lábtartók
- hátsó lábtartók a vázon rögzítve
- módosított blokköntvény
- új hengerek membránnal
- új hengerfej
- új főfékhenger és féktartály
- új kormánykapcsolók
- szögletes házú műszerek
- új tank
- légszűrő az ülés alatt
- új faridom
- új oldalidomok
- új láncvédő
- új kipufogó rögzítés
- műanyag gyújtás dekni
- más kis lánckerék dekni
- a francia változaton az új indexek is látszanak
- új első lámpa
- krómozott első sárvédő
Egyszóval, a gyártás 10 éve alatt számos módosítás és altípus, limitált széria jelent meg. Így nem könnyű az alkatrészek válogatása, böngészése, rendelése a neten.