Beletekertem 160 km-t a vasba. Országúton mentem, széllel egy irányba és szembe is. Hátszélnél megvolt a tartós 95-100 km/h óra szerint. Sajnos olyankor beleng a mutató, össze-vissza vacakol. Mivel óracsere után is ezt csinálja, vagy a spirál, vagy a hajtás a problémás. Mivel a kerék berugózásakor hülyül meg, nagy valószínűséggel spirál csere lesz. Egyszer.
Széllel szemben, illetve dombnak felfelé inkább tartós negyedik fokozat megy, az ötödiket nem bírja. A negyedik kiforog végig, csak nem akartam tartósan 9000 felett pörgetni. Néha még előzni is tudtam út közben. Egyébként tartom a forgalom tempóját, szörfölök a nagyon vékony teljesítmény zónában. Az úttartás jó, a váz kellően merev, de pár lóerő még jól jönne.
A jobb csapszeg nem szereti az abúzust, egyre csörgősebb. A kuplung torziós csillapítása döglött, azzal is kellene csinálni valamit, mielőtt törik benne valami. Lesz ebből projekt az őszre, úgy érzem.