Mentem egy próbakört a masinával. Jól indult, szépen húzott, jól ment. Pörög, ahogy kell neki. Az ötödik fokozat eleinte akadozva kapcsolt, aztán magához tért, ahogy körbeért az olaj a váltóban. Elég komplex a váltó olajozási rendszere, vagy öt zseb tereli az olajat erre-arra. Sík úton, enyhe emelkedőn ment a 100. Ki kell pörgetni a motort a piros zóna határáig, ott jön elő az erő. 8600-nál van a teljesítménycsúcs, felette bírja stabilan a terhelést. Ami vicces, hogy 60-nal is eldöcög ötödikben, tehát a méretéhez képest meglepően rugalmas. A rugózás valahogy nem az igazi. Az ülésszivacs szét van esve, ráadásul valószínűleg a gumik is ki vannak keményedve. Minden kavicsot érezni a motoron. Egyszer valamit elkaphattam, mert csúnyán lelassult, mintha falnak ment volna. Víz mehet a karbuba, vagy csak eldugítja a szűrőt. A fogyasztás most épp közelebb volt a 6 mint az 5 literhez... de hajtottam eléggé még szétszedés előtt, valamint pár deciliter a szerelés közben is elfolyt.
Hogy hazaértem, körbenéztem a járművet. Kiderült, hogy nem ég az első tompított fény. Kibontottam a lámpatestet. Az égő pontosan megegyezik a Pannónia első izzójával, csak ez 12 Voltos. Hogy mik vannak...