Játék egy öreg motorral

X4 - 125

26

2015. május 03. - bervas

A napokban ismerős megkért, vigyem el egy ismerősét a motoros felvonulásra. Megtermett ember volt az ismerős, én sem vagyok pehelysúlyú. úgyhogy kicsit aggódtam. Lehajtottam a hátsó lábtartókat, kapcsoltam egy egyest, nekiindultunk. 20-25 percig mentünk egyesben két személlyel a 20 fokban. A masina bírta. Az eleje elkönnyebbedett, szitálós lett, figyelni kellett. A hátulja fel-felütött, ha nem vigyáztam. A vége felé kezdett elmelegedni, negyedgáz alatt nem csinált semmit, felette hirtelen nekiindult. Utána volt még egy kis vonulás, vagy 15 perc immár utas nélkül. Ezt már kezdte rosszul viselni a gép. Lustult a gázreakció, rezgett, nem szerette a tempót. Közben a benzin is elfogyott, inkább félreálltam hűlni. 20 centi hosszon kikékültek a könyökök a hűtés hiánya miatt. Aztán áttettem tartalékra, és normál tempóban hazadöcögtem.

A városi közlekedést szokni kell. Ha nem félgázzal akarok indulni, akkor az autók az első 10 méteren le akarnak tolni. Utána felfut a fordulat és megjön az erő, de addig nem kellemes. Nem tudom, hogy ez a motor kopottsága miatt ilyen, vagy alap adottság.

A bejegyzés trackback címe:

https://gt125.blog.hu/api/trackback/id/tr107427676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása