A téma egy Suzuki GT 125 X4. Kéthengeres, kétütemű motor, 125 köbcentivel. A GT 125 sorozatot 1974-ben kezdték fogalmazni. 1978-ra nagyjából kimentek a divatból a kéthengeres gépek ebben a méretosztályban, de a GT 125 kapott még egy esélyt és új nevet. Európában GT 125 X4 lett a modernizált masina neve, Japánban RG 125E-ként ismerik. Az egyhengeres RG125-ök már más kategória.
Az X4 és a GT sorozat között az egyik különbség a motor külseje: kerekek, tank, ülés, kezelőszervek. Ez nagyon 80-as évek. A másik, fontosabb a szívóoldali membrános vezérlés, a henger aljába rejtve.
Az interneten szétnézve az alábbi dolgok állapíthatóak meg róla:
- kicsi
- hegyesek a jelleggörbéi
- békésen poroszkál 9000 ford./perc környékén
- ha minden a helyén van, megfutja a 120 km/h-t
- könnyedén benyeli a 6 litert
Volt GT 550-em. Az mindig 7 liter felett fogyasztott, és príma utazómotor volt. Ez hasonló lehet, csak kisebb. Hát persze, hogy kell nekem ilyen.