Játék egy öreg motorral

X4 - 125

13

2015. február 07. - bervas

Néhány kép az elmúlt napokból. Először az a bizonyos hátsó villa, már a helyén:

dsc02251b.jpg

A környezete kissé rozsdás és kaotikus. Ez a jobb oldal a dekni alatt:

dsc02252b.jpg

Csodáljuk meg az épp kéznél levő és felhasznált robogó akkut, ami természetesen nem passzol. Az akkurögzítő gumiheveder szerintem a szerszámcsomagé lehetett. Mivel rövid, az ismeretlen népi szerelő gyorskötegelővel toldotta meg. Mint a legtöbb ideiglenes megoldás, ez is örökké tart, egyelőre. A kis kocka balra fent az indexrelé. Csodálandó még a vezetékek gondos szigetelése piros szigszalaggal. Jöjjön a bal oldal:

dsc02253b.jpg

Itt az olajtartály lakik. Úgy van kialakítva, hogy tölteni a dekni levétele után lehet. Csak az ablak látszik ki a dekni furatán. Érdekes, hogy a kupakon nincs szuszogó. A szuszogó a tartály tetején van, a hátul lefele konyuló sárga cső. A lelapolás a szerszámkészlet helye. Oda kell tenni a szerszámokat, és a két fülbe akasztott gumiszalag tartja. Ha lesz. Láttam neten, kapható a szerszámkészlet, de most nem prioritás.

Ma a szép idő tiszteletére 70 km-t tettem a vasba. A futómű jó lett. Nem kotyog a hátulja, a lánc sem csattog, fék is van. A sebességmérő és fordulatszámmérő sajnos nem tetszik. Hol kockásan lépnek le-fel, hol pillanat alatt lépnek erre-arra. Megnéztem a mozgatóspirálokat. Mindegyik jó 2 cm-t lóg ki a házból. Még rá kell jönnöm, ez normális, vagy utángyártott izé, és szorul és leng a házban. A futómű kemény elöl. Lehet, csak a villán kell itt is állítani.

A motorerő meg... Legyen elég annyi, hogy egyszer megijedtem, baj van, pedig csak elkezdett szembe fújni a szél :-D Gyakorlatilag lepkefing. Ötödiket nem bírja, csak vánszorgok. Fúrás lesz ebből, csak adja ki a költségvetés. Az, hogy negyedikben is csak 7000-ig forog ki, ha fúj a szél, az nem jó.

Vettem két bazi tükröt a gépre. Szögletesek, akár az első lámpa. Végre mindent látok hátrafele, csak három-négy centivel szélesebbek, mint a kormány vége. Meg biztos a légellenállást is jelentősen befolyásolják.

És végezetül esemény. Elhagytam az első csavart a gépből, nem is akárhonnan:

dsc02266b.jpg

Ez égi jel. A jobb hengert veszem le, hogy megnézzem a dugattyút és a henger állapotát. 58 000 km után nincsenek nagy illúzióim, de hátha meglepődök.

A bejegyzés trackback címe:

https://gt125.blog.hu/api/trackback/id/tr307150557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása